Komunikator GG

Zapraszam na koniec strony, dostępny jest komunikator GG aby porozmawiać ze mną gdy jestem dostępny;)

piątek, 15 stycznia 2010

„Kwiecie tęsknoty”




Jak kwiat daleki w tunelu iskrzący plącze się w swej urodzie zniewalającej.
Ucieka ku gwiazdom,
ucieka ku naturze
by połączyć się z nią na wieczny dziś czas.
 W śród istot złych żyje w czystości
by złączyć się z dobrem
na zawsze,
 i trwale,
już dziś.

Ku przestrogą cierpienia i bólu
Dąży do rozkoszy i namiętności

Niewiedza jest lepsza niż wszelaka wiedza o świecie.
Kiedy rozum śpi ciało i duch się budzi i zaczyna swe życie.
A gdy słońce zaczyna rozgrzewać powieki ciała budzi się,
  Budzi się siła życia,
Siła przetrwania.

Zamknij oczy ciała, otwórz oczy duszy
 I spójrz na świat, spójrz na mnie,
Byś zrozumiała kim jestem i czym jest świat szeroki,
Świat daleki , w mocy miłości poczęty,
by zwalczyć zło,
by stanąć ku chwale w strumieniu pokory.

Padnę na kolana, życie to nie bajka
To nieustająca przepychanka,
pełna stresu,
 pełna walki
w pogoni za szczęściem
i za samym sobą.

Niech ten świat padnie na kolana by posłuchał tegoż przesłania,
W błysku lat
 W błysku lamp
W błysku świec i gwiazd
Twe serce razi mnie
Twój urok onieśmiela mnie
Bym nie obudził się gdyż to nie sen.

Coś oświeca mnie,
 coś pobudza mnie,
 sam nie wiem…

Jesteś szlachetna jak Platyna wśród Srebra i Złotna
Gorąca jak gwiazda jaśniejąca w centrum gwiazdozbioru

Rozjaśniasz mi ciało,
Rozjaśniasz mi duszę,
Rozgrzewasz mi serce.
Każesz mi być,
każesz mi śnić,
Każesz bym zaczął żyć i czuć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz