Komunikator GG

Zapraszam na koniec strony, dostępny jest komunikator GG aby porozmawiać ze mną gdy jestem dostępny;)

niedziela, 4 kwietnia 2010

Kwiat Pożądania


Mój kwiecie pachnący,
Kwitnący, na cieple mego serca bijącego w rytmie twych słów
I czynów niezmierzonych miłością.
Poeta twój już wrócił do dawnego spokoju ducha
I pragnie się ponownie połączyć w rytm bijącego taktu życia w szaleństwie uczucia
O niezmierzona radości mego serca,
Było miło lecz mnie wtedy przy tobie nie było
Lecz gdy obecny duchem w twym sercu iskrę nadziei powrotu mego ujrzałem
W świetle latarni patrzeć na świat nie chciałem
W słonecznym blasku poczuć nie mogłem
W blasku księżyca dotknąć cię chciałem
Choć blisko wydawać się było, lecz daleko byłaś obok serca mego.

W bólu rozpaczy z cieniem wątpliwości dążyłem przez myśli pełne urodzajności
przy świetle zachodzącego słońca, widziałem twą dusze
lśniącą powłoką swe serce odkrywasz

w cieniu pożądania pobudzasz emocje
by w świetle twej duszy ruszyły w takcie miłości

o piękna rozkoszy w bólu cierpienia poczęta
łagodzisz me serce obyczajem swym pięknym
podnosisz mi ciśnienie
lecz to nie mym marzeniem
chcę byś była w mej miłości wytchnieniem
co w mroku bólu jaśnieje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz